2015年7月9日 星期四

南瓜仔@暑期游水班

04/07/2015 (33M15D)

南瓜仔一向都好細粒,所以我想佢學下游水,等佢可以高一點!!

由於南瓜仔未到3歲,樓下會所因保險問題,唔收佢學,咁啱龍 BB媽又想龍BB學,所以我地就都請左私人教練 (1對2) 係屋苑樓下學游水!!

龍BB 好叻仔,全程不知玩得幾開心,但南瓜仔就樹熊上身,全程不停咁喊要「媽媽」,又話唔鐘意哥哥 (即教練),又話要即刻返屋企,仲話唔鐘意游水 ........

有一刻我想過放棄(做乜要迫佢學!?咁細個就迫佢),不過我又諗就咁放棄,南瓜仔未「得逞」!?只係喊兩喊就唔駛去學!?

下次是否由hd帶呢!?我呢個媽咪太心軟,正所謂「慈母多敗兒」,呢句說話好啱我用!!><

希望佢游多幾堂會好鐘意啦!!

15 則留言:

  1. 哇,原來你地同龍bb住得咁近架,可以一齊學好好呀 ^^
    可能下堂南瓜仔又會乖乖, 小朋友心情真係一時時呢 ~~

    回覆刪除
  2. 睇多幾堂先決定繼唔繼續啦,小朋友變得快,有得玩可能下次就話好鐘意

    回覆刪除
  3. 我自己唔識游水,試過大個左自己去學,但無恆心上,加上有點怕,結果....上十堂去得兩堂 =.= !所以我覺得學游水真係要由細細個開始,不但可強健體魄,還可自救,呢個救生技能真係唔可以唔識。
    南瓜仔你要加油,話唔定上多兩次堂他會愛上!:)

    回覆刪除
  4. 學多幾堂先啦, 南瓜仔比較慢熱吧? 小朋友心情有時都幾難捉摸呀

    回覆刪除
  5. 我其實今年都想俾小寶學, 不過小寶爸爸話太細WOR....等我講佢知你地都學緊先~
    其實第一堂O者, 可能之後玩玩下就好中意~ 仲可以同龍BB一齊玩, SO GOOD~

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日上左第二堂,無樹熊上身,教練仲讚佢。

      刪除
  6. 原來你地都去學游水,私人貴嗎?

    回覆刪除