2015年7月15日 星期三

親子好去處@日出公園 + 東港城 (龍珠Z - 《盛夏 - 最強對最強》)

11/07/2015 (33M22D) +(15M20D)

目的地:日出公園

是日我帶了南瓜妹去playgroup,而hd就帶了南瓜仔去日出公園......

南瓜仔只係拎住個波玩已經好滿足,可惜當天無乜小朋友,唯有自己同自己玩啦!!

↑ 環境優美,應該會再帶南瓜仔/妹再來!!

之後就接埋南瓜妹放學(最後一堂pg),就回家休息了!


目的地:東港城(龍珠Z - 《盛夏 - 最強對最強》)

待南瓜仔/妹休息玩,我地就出發 .......

我兒時好鐘意睇「龍珠」(都有睇「美少女戰士),到未生南瓜仔前仲追緊明珠台既「龍珠改」,是次既主題太啱我,所以我一定要去睇.......



↑ 我真係好鐘意架!!

今次約埋表妹一齊去,因為有佢幫手睇住小朋友,我可以叫hd幫我影相嘛!!哈!哈!

睇完就去母親大人屋企晚飯!!

6 則留言:

  1. 我細個都鍾意睇龍珠架,最鍾意紫色頭髮果個。

    回覆刪除
  2. 龍珠.....我都有睇,不過唔算好LIKE,我怕D 打鬥場面呢,哈哈~~~
    但好喜歡 "再造人18號",好似好靚咁,哈哈哈.....
    今次個展應該冇"再造人18號"份啊,係咪呀 ?

    回覆刪除
  3. 我都好中意睇龍珠架~~ 最中意係悟空同悟飯呀, 兩父子都好善良, 但又強~~!!!

    回覆刪除