2015年7月23日 星期四

親子好去處@尖沙咀

19/07/2015 (34M) + (15M30D)

目的地:尖沙咀

我地都係等佢地午睡後先出發 ........

↑ 今次去尖沙咀既最主要目的係去 Mr Potato head cafe - Izumi Curry,去到既時候(5點多)唔駛等位,咁就快快入坐先......

職員好好人,好主動俾d公仔我地影 ^^,可惜當我地好正常咁落餐時 .......

我:「唔該,我要呢個漢堡餐同牛肉薯餅餐」(唔記得餐食叫乜,係咁上下名)

職員:「唔好意思,三個漢堡餐都賣哂 .... 同埋熱香餅餐都賣哂!」

我:........

我:「咁我要牛肉薯餅餐同蛋糕餐」(唔記得餐食叫乜)

我:「 牛肉薯餅餐,就跟蘋果汁!」(之前問左南瓜仔,南瓜仔話要飲)

職員:「唔好意思,蘋果汁同橙汁都賣哂,你可以飲可樂或雀檸!」(南瓜仔聽到無得飲,就唔開心!」

我:「吓,又無哂!??咁要雀檸啦!」

職員:「牛肉薯餅餐,跟燒汁定咖喱汁!?」

我:「燒汁!」

隔左一陣 .......

職員:「燒汁無哂,得番咖喱汁!」

我心諗,呢間係乜餐廳,乜都無!!!

我:「咁咖喱汁辣唔辣!?」

職員:「有少少辣,但我地可以分開上,但係原本燒汁有牛肉,咖喱汁就無牛肉!」

有無咁過份呀!??無牛肉!?咁即係得叫個牛肉薯餅餐無牛肉!?咩餐廳呀!???

我:「咁我要炸豬扒餐,咖喱汁另上!」

佢地既食物質素麻麻,價錢又唔係平,我6點走人時出面已排哂隊,若果你要我排1小時以上,咩都無得食,我真我一定發脾氣!!

食完就去尖沙咀行下街 .......


↑ 美麗華商場,係商場購物,可有免費飲品1杯


↑ 海運中心 (Where's Wally?)


↑ 海運中心 (Lego 展 - 「LCX 丹麥動感創意遊展覽,有2個展區),佢地既Lego 好壯觀,而南瓜仔最鐘意當然係火車啦,車迷真係車迷,南瓜仔睇到唔想走,仲要跟住架火車行!!

再行下街,咁就返屋企啦!!

11 則留言:

  1. 我聽日都約左媽媽們去屯門果間,希望唔會咁啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該無我咁黑仔,我諗佢地會改善

      刪除
  2. 咩都冇,真係丫。。。。
    不過我星期六晚去左v city 果間都唔好得幾多,等左好好好好耐,等左成個鐘後前面仲有六十幾個籌,之後巨龍話肚餓,於是我們唯有閃了.....><""

    回覆刪除
  3. 間餐廳咩都無ge, 如果係我, 一早拎袋走人了

    回覆刪除
  4. 其實呢間野d野食向來都唔多吸引, 所以先攪d gimmick等多d人去~

    回覆刪除
  5. 又真係過份,晚市都未做就乜都無

    回覆刪除