2015年7月18日 星期六

親子好去處@警隊博物館 + 山頂

15/07/2015 (33M26D) + (15M24D)

今日我放假陪佢地玩!

南瓜仔同南瓜妹都會好主動拖住對方,每次見到佢地拖住,我個心都甜哂!

  
↑  早上我一拖二帶佢2個CLUB HOUSE玩 (貪夠近同埋地方唔大,一眼就望到佢地)!

玩完就返屋企,又同佢地玩一陣,之後就食午餐!!

係呢個時間hd就返屋企 (是日返半天),待佢地食完後就出發去玩 ......

呢2隻豬仔,上車無耐就瞓左!!


目的地:警隊博物館 

點解會帶南瓜仔黎!?因為我地想佢認識警察 ......

我時常同南瓜仔講,若唔見左媽咪點算!?

南瓜仔:「搵警察叔叔!」

我:「咁警察叔叔問你媽咪電話呢!?」

南瓜仔:「9xxxxxxx」

我:「啱啦,咁警察叔叔就會搵到媽咪,媽咪就會搵番你架!但若果你拖實媽媽,咁咪唔會唔見左你囉!」

呢度有警察制服,我就同南瓜仔要搵著呢d衫既警察,唔好隨便搵陌生人!(南瓜仔好似好專心聽!)

不過南瓜仔最鐘意係睇舊警車模型,不過佢話係的士,我話係警車,南瓜仔話:「警察的士!」,我:「呢d係舊款警車,唔係的士呀!」(南瓜仔個樣好似唔相信)

我地仲介紹埋警犬俾南瓜仔知,不過佢地似無興趣!哈!哈!

↑ 館內不淮拍照,但外面都有地方可以影相!!

地址:香港山頂甘道27號
網址:http://www.police.gov.hk/ppp_tc/01_about_us/pm.html

之後就出發去下一個景點!!


目的地:山頂(山頂花園)

我一心以為山頂花園係有兒童遊樂場,原來係無喎,真係得個花園!


↑ 不過呢個花園又真係幾靚,呢度有一大遍草地,就同佢地玩左足球同吹泡泡,但由於天氣太熱,所以都係逗留左一會,就出發去下個景點!!


↑ 沿途經過


目的地:山頂(凌霄閣)

係我太累,要休息一下,我地去左阿甘蝦餐廳食下午茶,入左坐後,我就帶南瓜妹去換片,點知商場育嬰設備勁差,我要由三樓(L3)行落4層(P1)先有換片地方,但去到時先知係同傷殘洗手間一齊用,問題係我去到時係鎖左門,我係外面等左一陣,都無人出來,咁我咪叩門睇係有無人入面,又無人回應,最後我唯有上番餐廳!!(我起碼用左20分鐘時間,最後乜都無做過!)

係等食物時,南瓜妹表現出好想食野,職員好好人,請左個薯蓉俾南瓜妹食!!

↑ 開餐啦!!

臨走時,我去餐廳既洗手間,我見佢地既洗手間有地方可以俾南瓜妹企係度換片,所以我去完洗手間就帶南瓜妹企係度換片,換完之後 ..........

我發現男洗手間有換片板喎,點解女洗手間無????男洗手間有!???

到南瓜仔去vee vee,南瓜仔係都要我帶佢去洗手間,無法,咁由我帶佢去,但我一個人就行左3轉洗手間 ><

臨走前,去左香港杜莎夫人蠟像館出面,與李小龍影番張相!!

之後就行去隔離既山頂廣場 ..........


目的地: 山頂(山頂廣場)


↑ 旅客諮詢中心 (舊式電車),南瓜仔問:「點解無司機!?」

 
↑  去得山頂,當然要去埋獅子亭睇風景!!
 

↑ 最後上埋去 Green Terrace,睇多一次風景,咁就回家啦!!

地址:香港山頂山頂道118號

呢2隻豬仔上到車又左瞓過!!

同佢地出街,仲辛苦過返工好多 ~~~~~

12 則留言:

  1. 我真係唔明香港D育嬰設施點解可以咁差,唔好講遠只係講台灣,要搵哺乳室或者親子洗手間係超容易

    回覆刪除
  2. 好無言,山頂遊客區都咁差勁!

    回覆刪除
  3. 下,又會係男廁先有? 其實我而家懶,我有時直接係餐廳到換算,哈哈

    回覆刪除
  4. 下,又會係男廁先有? 其實我而家懶,我有時直接係餐廳到換算,哈哈

    回覆刪除
  5. 下,又會係男廁先有? 其實我而家懶,我有時直接係餐廳到換算,哈哈

    回覆刪除
  6. 真係開心,又可以見返南瓜仔的相。。。雖然無正面,但從側面角度都可以幻想到兩兄妹一齊有幾close。
    瞕瞕成日話大個要做警察,所以有機會我都帶佢去見識下警隊既博物館先(澳門都有)

    回覆刪除
    回覆
    1. 南瓜仔大個仔,要俾番私隱佢,若你想睇南瓜仔,可以add 我 facebook。

      瞕瞕咁快想做警察 ,叻仔

      刪除
  7. 竟然會係男廁有換片地方? 香港的育嬰設備真係好差, 上次我帶小朋友出街又係想換片, 搵晒成個商場都無, 又唔想在餐廳換 (驚其他客人介意, 始終係用餐地方), 結果我推埋BB車去到商場某一個無人的角落在BB 車上換@@

    回覆刪除