2015年7月25日 星期六

親子好去處@調景嶺公共圖書館

目的地:調景嶺公共圖書館

南瓜仔正放暑假,hd 就放假陪佢,但呢排又成日落雨,最好當然係室內啦!!(可惜,hd 暫時不會1個帶2個出街,南瓜妹唯有留係屋企!)

呢間圖書館新開無耐,雖然圖書館面積唔算大,但勝左所有野都好新淨,特別係圖書 (有時見到圖書館既書,又舊又爛又臭,見到都唔想睇) !

我地平時既習慣,係我係主力講中文書,而hd主力講英文書,等南瓜仔識得分 ......

可能我講書吸引力不大,又或者南瓜仔鐘意英文書多,所以好多時南瓜仔會講:「我要同爸爸睇書,唔同媽媽睇!」(臨瞓前除外) ><!


↑ 全部書都係新架,真係好吸引!!

南瓜仔有個習慣,就係臨瞓前一定要睇書,不過屋企大部份都係英文書(因淘寶平),反而中文書就不多,所以hd主力借中文書!!

↑ 南瓜仔已經識得自助還書同借書!(途經調景嶺體育館 - 兒童遊戲室)

除了借書外,hd 仲會借兒童歌 CD,會係晚上會播俾佢地聽!!

地址:將軍澳翠嶺路4號

5 則留言:

  1. 我好少淘書,有咩網站推介呀?

    回覆刪除
  2. 我宜家係定期去圖書館借書,始終屋企地方有限真係唔買得咁多

    回覆刪除
    回覆
    1. 我hd太鐘意淘書,即使屋企無位放

      刪除
  3. 肯睇書的小朋友真係好乖呀~~ 我俾本書我仔... 第一時間都係擺入口

    回覆刪除