2015年7月19日 星期日

南瓜仔@34個月

19/07/2015 (34M)


真係好煩,咩都唔鐘意食,我真係想知可以點!??

今餐話食某樣食物,下一餐又會唔食,仲要所有菜都唔食,你地話死唔死!??


暑假:午睡2小時 (出街除外)

晚上,21:30 上床後,約15分鐘就瞓著。

發展
自理能力
- 如廁:仲要大人幫忙去廁所 (但老師話佢學校自己做哂!)
- 懶到出汁,成日唔肯行。(一見到妹妹抱住,佢就話要抱!)

說話能力
- 越來越似大人講野
- 懂得反問

返學
老師評語係有好大進步!

14 則留言:

  1. 我囡 32 個月大, 呢排又係乜都話唔鍾意食, 連之前好鍾意食嘅嘢都話唔要, 我都好頭痛~

    亦都係一樣, 懶到出汁, 有 BB 車唔坐, 係都要人抱~

    回覆刪除
  2. 嘉露,我睇書話佢地有個倒退期,係正常架,仲只會係父母面前先倒退,但之後又無事架啦

    回覆刪除
  3. 好驚呀!Anki28個月已經咩都唔食,原來南瓜仔大半年架,我以為大成年。

    回覆刪除
    回覆
    1. 南瓜仔係由2個月已經唔鐘意食野

      刪除
  4. 可能見到妹妹有大人幫,自己又想學妹妹,都係正常反應來

    回覆刪除
  5. 唉,巨龍最近又係,唔太食正餐~~~
    希望9月返左學會好d啦~~~

    回覆刪除
  6. 南瓜仔咁好,上床15分鐘就瞓著,有瞓晏覺都係咁嗎?
    扭抱,因為見到你地抱細妹嗎?肚B唔洗抱,唔知遲啲見到我抱細妹會唔會又要我抱 @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前返學就校巴瞓左,我就唔知佢瞓成點 。
      啱啱放暑假,午睡唔係立刻瞓,都要30分鐘。

      南瓜仔見我地南瓜妹抱,佢就要抱,若南瓜妹自己行,南瓜仔就會自己行。

      刪除
  7. 菜呢家野真係幾難,我個女老唔食,要迫下佢先肯食一條,我諗個個小朋友都係咁。佢見到你地抱妹妹,應該想嗲下je, 好快就過

    回覆刪除