2015年7月27日 星期一

南瓜妹@開學準備

話咁快南瓜妹就要返學,但屋企人俾左好多說話我聽,攪到我有少少唔開心!!

A:「咁細個就返學,原本唔白痴都變白痴!」
(咩理論!??)

B:「咁細個就返學,無人陪好慘!」
(有老師/同學陪,唔通係屋企自己係PLAYMAT玩就叫有人陪!??」)

C:「咁細個就返學,去陌生環境,係屋企咪好!」
(返多幾日學咪唔陌生!)

D:「咁細個就返學,咩都唔識,講野又唔得,得唔得架!?」
(好多小朋友返2歲班時都唔識講野,南瓜妹就係乜都唔識,所以咪要返學學,特別係自理能力!)

E:「咁細個就返學,將來讀書仲漫長,駛唔駛咁早讀咁辛苦!?」
(現在返學唔係要默書、考試,有幾辛苦!?)

作為父母,我只係想俾更好既生活給小朋友,南瓜妹係屋企只係得工人姐姐照顧,因南瓜仔自理能力太差,唔多唔少都係我地縱壞佢,我唔想重蹈覆轍,我亦希望南瓜仔見到妹妹都自己做,令到佢都自己做番!!(在職媽媽既苦腦)

其次,我唔想老人家辛苦,要長期照顧2個小朋友真的不容易,可以的話佢地應該享受生活,飲下茶、晨運、想見下孫就走黎同佢玩一陣!!

這間學校是可以星期六返半天,我暫不安排南瓜妹返,一來無校巴、二來我想佢有多D親子樂,總之我地一放假,南瓜妹就一齊放假(暑假除外),始終小朋友最需要係父母!!

講左咁耐,講番正題先 .......

早前已去左家長講座,都係講學校既理念等等既野,同理要準備既野 .......

最煩係南瓜妹對腳太細,白波鞋都容易搵,只係無乜款揀,但起碼都買到!!

但買白色皮鞋真係不容易,連最大型既Dr Kong、千色店、aeon 全部都無佢 size,最後我要去到荃灣既 stride rite 先買到!!

↑ 1) 白皮鞋 stride rite,白波鞋 adidas

2) 白襪:著校裙就用有花邊白襪,運動裝就用南瓜仔二手!

3) 「名貼紙」:我去左快圖美,雖然係貴左少少 ($35@50張),但都係用幾張,近近地有就算!!

4) 毛巾:之前朋友送
 
↑ 5) 當然仲有最重要既校服 (已經係加細碼,但都好大件 ><)

書包、食物盒、水樽都係由學校提供,返學第一日先派!!

23 則留言:

  1. A 係邊個講架,咁講唔應該啊,咁刻薄,返學點會變白痴.....@@"

    回覆刪除
  2. 其實家家有本難唸的經,我相信無父母會唔盡加畀最好嘅小朋友,最緊要你哋一家有共識,清楚咁做係對小朋友好就夠

    回覆刪除
  3. 其實如果你覺得係正確既,其他人點出聲都唔駛理,我地係媽媽,點都係想子女最好,加油呀!

    回覆刪除
  4. 我覺得返學同唔返學, 都各有好壞, 做父母會識得取捨~ 邊個媽媽唔想自己仔女好先?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然各有好處,但我覺得返學總好過留在家中

      刪除
  5. 「咁細個就返學,原本唔白痴都變白痴!」 --> 咩道理呀? 講O個個自己係咪咁呢?

    其實父母都係想小朋友可以學好自理同埋學識與人相處分享姐, 老人家多數唔明白的

    回覆刪除
  6. 唔好理d人講野啦,嘉露你係我心中係個超好媽媽,知你好用心為對仔女,做人問心無愧就可以。
    我地都要學識適當時候收埋對耳仔。
    支持你:)

    回覆刪除
  7. 其實你的出發點真係為小朋友著想,而且我都覺得老人家年紀大,我吔做後生要湊細路都辛苦啦!何況係長輩?
    同埋南瓜妹返左學反而多左玩伴,好過留在家,而且可以盡早投入群體生活,但可能老人家無得對住孫兒,一時未能適應,才會這樣說,嘉路,不要為此不開心,遲下老人家見到妹妹有進步,就會知你用心良苦!加油喔 ~

    回覆刪除
  8. 請問18個月返咩班呀? PN? 我以為要滿2歲開始先要返學tim...

    我覺得小朋友點安排, 兩公婆自己有共識就ok, 唔駛理其他人點講, 學唔學到野都好, 有一班小朋友玩都係好事, 如果係我, 反而係擔心小朋友仲細容易病就真

    回覆刪除
    回覆
    1. 18個月班,係細過pn班,唔係好多學校有,要拎牌。

      刪除
  9. 有邊個父母唔錫自己小朋友?我都好唔鍾意啲人唔明白就亂講。包包係細b,一足兩歲就返學,又係好多人話點解咁細個要佢返學!但我通常都會笑住話返學都唔知幾開心呀,有咁多小朋友一齊玩!你畀佢揀,佢都寧願返學玩多過對住工人姐姐啦,係咪?(多數啲人聽完都會話咁又係!)

    回覆刪除
  10. 唔好理人講咩啦, 最緊要自己清楚自己嘅情況, 點樣先係最適合小朋友, 所以唔好放喺心, 唔好唔開心啦~

    回覆刪除
  11. 你同老公有共識就得啦,我仔都提早返學,佢地當玩之嘛,係大人過於認真!

    回覆刪除
  12. 原來PN之前都有啲班,其實返學學吓社交都好吖。。小朋友適應能力好強嘅。自己知道對小朋友好就得,其他人真係唔理得咁多

    回覆刪除