2015年7月21日 星期二

親子好去處@2015 香港玩具展

18/07/2015 (33M29D) + (15M27D)

是日早上,我要去南瓜妹既家長講座,南瓜仔又要學游水,所以都係屋企食午飯!!

但不知為何,自從南瓜仔放暑期,南瓜妹就唔肯瞓,一放落床就喊,好不容先氹到佢瞓 (可以係太累)!!

待南瓜兄妹起床已是四點了,就出發去 EMAX!!

目的地:EMAX (2015 香港玩具展)

十分後悔黎左呢度!!

排入停車場,等了好耐 ......

好啦,入到停車場後就排隊買票,點知話要隊1小時,同南瓜仔講明天再來,南瓜仔話唔好!!(因為一早同佢講入去睇車車同買車俾佢,南瓜仔仲係屋企揀定左要邊架車!)

咁應承左佢,又唔想佢失望,唯有排 ....... 但係烈日當空排,真係好辛苦!!

終於排到入去,足足排了45分鐘,入到會場已是人山人海!!

去到當然要睇下佢地既TOMY既大型車展,南瓜仔睇到好入神,我諗佢想買番屋企添 .......

之後排隊又黎過,佢地既安排簡直離哂譜,好彩我地醒目,兵分兩路 .....

1) 做TOMY會員證 - $60,有1架小巴送,買野有8折 (hd 同南瓜妹排)

2) 買TOMY玩具車 - 去到話買8架,有6架都話無貨,仲要排左1小時以上,佢地想點呀!??我最後是但揀左4架車就算,唔通排左咁耐只買2架 .......(我同南瓜仔排)

3) 買TOMY停車場 - 佢地買玩具車同停車場係分開俾錢,咁即係我地又要排過另1條隊!!(我地隊到中途先知,所以hd 又同南瓜妹再排過)

買玩就快快走人去母親大人屋企食飯!!


↑ 第二朝,只係佢聽邊講:「可以玩停車場!」,唔駛1秒,即刻彈起身!!

17 則留言:

  1. 排咁耐,真係人都癲呀!不過佢咁中意又值得既

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實去玩具反斗城都有得買,只係貴少少,但唔駛排長龍

      刪除
  2. 排咁耐,真係人都癲呀!不過佢咁中意又值得既

    回覆刪除
  3. 我原先都想入去,但聽見話要排咁耐隊,即時打退堂鼓~

    btw, 個車場幾靚,賣幾錢呀?

    回覆刪除
  4. 排長龍真係好煩,不過黎到又無理由走。

    回覆刪除
  5. 我曾經有一刻諗過入去,但咁啱睇到BK D人話要排長龍入場就即時放棄
    如果鐘意TOMY車仔,推介去灣仔玩具街買係最齊最平,分分鐘低過八折,不過個停車場$288都算平,燒腩仔個上年喺黃埔奇趣天地執笠清貨時買都要三百頭

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來叫平,咁我個心都舒服d,哈

      刪除
  6. 原本都想去睇下, 一上fb 見到勁多人鬧, 就門口都唔想出了@@

    回覆刪除
  7. 買TOMY停車場 - 佢地買玩具車同停車場係分開俾錢,咁即係我地又要排過另1條隊 ==> 咁好笑?咩原因呢?

    回覆刪除
  8. 我都係見fb啲人勁嘈才知有玩具展,去到唔買小朋友又會失望,呢個停車場小豆子仲有玩,收埋久唔久又玩下

    回覆刪除
  9. 老公幾日前都有提過去唔去玩具展, 好彩睇到你既分享, 可以唔洗去啦~

    回覆刪除