2015年7月17日 星期五

南瓜仔@PN完結

13/07/2015 (33M24D)

話咁快就完結PN,咁就一年了!!

最後一日,係farewell party,因為返學時間提早左,而放學又提早埋,所以是日由hd接送返放學!!

Farewell party 由家長帶小食回校,再唱下歌、玩下咁!!(家長不能陪同)


↑ 送給老師既禮物,由我同南瓜仔一齊做架!


↑ 相簿冊,我地全班家長送俾老師既禮物,入面有整所有小朋友生活照、與老師合照同畢業相!

↑ 老師送給學生的禮物!



↑ 學校出了評估表 .....

第一學期:4個 Satisfactory,9個Still Developing,0個 Improving
第二學期:9個 Satisfactory,4個Still Developing,0個 Improving 
第三學期:11個 Satisfactory,1個Still Developing,0個 Improving

好好成績,不過hd話「幼稚園真識得比分」喎 .........

係日前,我打過電話俾班主任,因為hd好想南瓜仔做超大b,而我就不想,所以我就決定問下班主任既意見......

1) 好乖
2) 坐定定
3) 會睇清楚先會做,雖然係慢左少少,但全部都做到哂 (我估係指手工)
4) 主動同老師說話及表達意見
5) 可以自己一個人出來表演

咁我又問,南瓜仔同大b比較是否有明顯差別!?

班主任:「有些東西,XX (南瓜仔既名)比大b仲要做得更好。但用筆方便,可能就比大b有分別,但 XX 現在既能力,係達到佢呢個年齡既水平。」

班任任:「做超大b的確會有優勢,如果家長想佢無咁辛苦,做超大b的確有幫助!」

聽完班主任咁講,個心仲十五十六 .........

7 則留言:

  1. 做超大B,咁今年照升K1定點?

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年照k1,但可能重讀k1,但我不太想

      刪除
    2. 好奇一問, 點解吾想做超大B?

      刪除
    3. 9月出世,做超大b會否太大個???其次係我覺得佢既發展正常,為何要花多一年時間?加上去到小一二,佢地既差距會明顯收窄,做大b亦不會有無顯優勢………

      到出黎做野,d人或者會問你邊間中學或大學畢業,會問你邊間幼稚園嗎??

      刪除
    4. 唔駛諗到咁遠ge, 如果唔想南瓜仔太辛苦, 其實retake K1 都唔係壞事, 起碼基礎會打得更好, 不過到時睇下K1 進度點先

      刪除
  2. 南瓜仔表現都satisfaction bor , 但班主任有冇話升上去冇問題寫字會跟到?

    回覆刪除
    回覆
    1. 班主任話要等佢升左k1先知,現在不能定寫字是難跟上

      刪除