2015年7月29日 星期三

親子好去處@香港文化博物館(兒童探知館) + 沙田新城巿廣場(迷你兵團)

25/07/2015 (34M6D) + (16M4D)

目的地:香港文化博物館(兒童探知館)

呢幾日都落雨,所以唯有諗室入活動 .......

當然南瓜兄妹仲未識,或者要再等佢地大少少,佢地先會真正明白!!
↑ 唔知點解,小朋友咁鐘意睇魚!?當然佢兩個都唔例外 .......


↑ 米埔沼澤區

有個A小朋友 (大約7-8歲),拎住哂所有「玩具牌」(只剩下1個),之後B小朋友(大約2-3歲)同南瓜仔都想玩,此時,B既家長就叫B小朋友問A小朋友 ......

B小朋友:「唔該,可唔可以俾我玩!?」
A小朋友:「唔得,你要再禮貌D!」(唔肯放玩具牌)
B小朋友:「唔該,我地可唔可以一齊玩!?」
A小朋友:「唔得,你要再禮貌D!」

B 家長見 A小朋友唔肯俾,就再無叫B小朋友俾 .......

我忍不住:「小朋友,你可唔可以教我點樣先叫有「禮貌D」!?姨姨唔識,你教我啦!」
A小朋友:「我唔識!」
我:「吓!咁點解你覺得(B)小朋友無禮貌!?」
A小朋友: 「俾你地(B小朋友 + 南瓜仔)玩!」

現在小朋友真係以為自己大哂 ........

↑ 昔日農村生活

- 電腦遊戲 (南瓜兄妹唔識玩)


↑ 玩具展 (張地毯真係好靚!)

南瓜仔就全場跑來跑去,無時停,都唔明點解佢咁好精力!

去完兒童探知館,咁再去睇文化博物館睇下「武‧藝‧人生李小龍」,但佢地2個完全唔知乜東東,所以hd都話快點走,唔好嘈住人 ><!!

地址:新界沙田文林路1號

之後就去食下午茶 .......


目的地:沙田新城巿廣場 (迷你兵團)

hd 好怕去呢個商場,因為超多「自由行」,不過黎到沙田,無理由唔去睇下大熱既「迷你兵團」(minions)......

食完下午茶後,就去影相「集郵」,佢地兩個已經進步左好多,雖然都好難影合照,但相對幾個月前已經好好多!!


↑ 基本上大部份人都會排隊等影相,只有少部份人會打尖(或者佢地唔知自己打左尖!?),我地成日教南瓜仔唔可以咁做,我都唔明白,點解d家長唔教導小朋友,連自己家長都打尖,咁點教小朋友呢!?

之後就行左一陣街,不過真係好多人,我地又無購買意慾,所以好快就回家了!!

地址:沙田正街

9 則留言:

  1. 好橋呀! 我又係落雨去左呢兩個地方, 不過係分開兩次去~

    回覆刪除
  2. 個小朋友咁衰架,大蝦細咁.......
    哎呀....我都好怕沙田,永遠都咁多人....ESP B6人 @@"""""

    回覆刪除
  3. 個小朋友似係大蝦細囉... 不過好彩佢最後都肯俾其他小朋友玩, 而唔係大喊賴皮~~

    回覆刪除
  4. 而家啲小朋友把口真係,我地都試過俾小朋友話個公園係俾5age以上小朋友玩,真係好無禮貌

    回覆刪除
  5. 我覺得你問個小朋友問得好有技巧呀﹗我都要學吓先﹗
    沙田真係無時無刻都咁多人,我宜家去親都只去一田那邊

    回覆刪除