2015年7月6日 星期一

南瓜仔@PN 畢業禮

03/07/2015 (33M14D)

眨下眼,南瓜仔PN 畢業了,可惜今次hd未能出席 ........

由於今次地點好遠又要好早到,所以約左 M 家長一齊打的去,我仲係前幾日同南瓜仔講定:「我地約埋M一齊搭的士去畢業禮!」

但南瓜仔日日同我講:「唔係約左 M 搭的士!?點解搭校巴架!?」

真係攪笑!!

講番正題先 ......

去到就入到大禮堂,職員就安排左畢業袍俾小朋友著,但南瓜仔勁抗拒,點到唔肯著,攪到我都唔知點算好,係呢個時候,NET 老師見到,就幫南瓜仔著,南瓜仔又肯乖乖咁著上身,呢隻仔明蝦媽咪 ><!

畢業禮開始,首先係授憑,一個個學生上台拎,南瓜仔好乖做足哂「程序」,雙手拎畢業證書,向校長鞠躬,最後企定定影相!


↑ 之後就安排表演,今次南瓜仔表演得好好,又係做足全程,可惜我離開台太遠,短片錄得好差,唯有等學校安排既大會錄影既碟啦......

表演完就有少許時間俾學生同家長私人合照,但對我來說時間太長,南瓜仔不停咁跑、跑、跑,佢完全無理過我添,好不容易先等到午膳,但食得一陣又同學仔再跑、跑、跑 ><!!

有樣野佢地學校安排得好好,就係我地食野時間,老師及職員都四周圍同家長傾計,又同小朋友玩 (小朋友一有得玩就唔食野),待我地走左之後,佢地先午膳!!

班主任同我講,南瓜仔真係好乖,係學校坐定定,唔會周圍走,而且仲進步左好多,多左同老師傾計,而今日既表演,佢最初係無乜反應,但去到呢幾日,南瓜仔表現得好好,班主任仲叫佢一個人出黎表演俾同學仔睇添! (真係估唔到!)

14 則留言:

  1. 一個人出黎表演俾同學仔睇 <---叻叻呀,南瓜仔應該都深得老師歡喜呢 ^^

    回覆刪除
  2. 南瓜仔係淡淡定嘅觀察型,返學學嘢真係一流

    回覆刪除
  3. 聽到班主任咁講,媽媽你有無好感動呀?

    回覆刪除
  4. 有好大進步呀!!!做mama一定會好感動~!!!

    回覆刪除
  5. 好叻仔,我聽到都好開心。

    回覆刪除
  6. 唔係既...南瓜仔唔係蝦媽咪,只係大部份的小朋友都鐘意聽老師話...小Ryan都係咁....媽媽叫佢都唔做,但老師一叫咩都做!haha...
    睇見南瓜仔PN 畢業了,就覺得自己又老了,今年小Ryan都升小學,佢仲好bb,怕佢唔適應小學生活XD!

    回覆刪除
  7. 南瓜仔真係好叻仔呀~!! 仲俾老師讚tim, 作為媽媽必定好開心呢!

    回覆刪除