2015年7月8日 星期三

親子好去處@環保大道寵物公園

04/07/2015 (33M15D)

目的地:環保大道寵物公園

是日我同南瓜妹上PG,hd 就帶南瓜仔去環保大道寵物公園 ........

平時係屋苑見到狗仔,佢都會好開心,但只會遠觀而不敢近望!!

當hd接我同南瓜妹放學後,我問hd玩成點!?hd 話南瓜仔無論大狗定細狗都話驚,樹熊上身 .......

我問南瓜仔:「點解你驚!?」

南瓜仔:「D 狗會 "LUM" 我,我咪驚囉!」

我:「咁貓猫呢!?」(南瓜仔成日講好鐘意貓)

南瓜仔:「貓唔會 "LUM" 我,所以我唔驚!」


↑ 呢度環境都幾靚,若鐘意小動物,呢度真係不錯既地方!!

地址:將軍澳環保大道

5 則留言: