2015年7月16日 星期四

親子好去處@亞洲國際博覽館 + 香港國際機場

12/07/2015 (33M23D) + (15M21D)

目的地:亞洲國際博覽館 (探索大自然遊學園 x 動物農莊 2015)

因早上我要返工 (星期日仲要返工><),所以我地兩點先出發去博覽館.....

入場費:3歲以下 $40,成人 $70,即係一家四口就 $220!

約埋表哥一齊去,但我地約係入面等,唔想浪費時間「等來等去」,我地去到時已經人山人海,部份遊戲仲話要等90分鐘 ><

我地行程好緊密 ........

1) 南瓜仔/南瓜妹:影馬仔,南瓜仔勁驚,唔敢行去


↑ 2) 南瓜仔/南瓜妹:餵羊仔,佢兩個唔多肯停定定影相,更唔想餵
3) 南瓜仔:吹氣滑梯  /  南瓜妹:排隊拎免費既kinder出奇蛋
4) 南瓜仔/南瓜妹:睇巧虎表演唱歌 + 影相,南瓜仔/妹睇得好投入


↑ 5) 南瓜仔:吹氣越野場,玩得勁開心

↑ 6) 南瓜仔:跳彈床,又係玩得好開心!
7) 南瓜仔/南瓜妹:細型波波池,南瓜妹玩到唔想走,一離開就喊!


↑ 8) 南瓜仔/南瓜妹:Playright - 氣球室,到南瓜仔玩到唔想走,一走就喊!
9) 南瓜仔/南瓜妹:Playright - 車軚+停車場,南瓜仔就走圍走,但走走下又會返去下南瓜妹!其中玩車軚度,佢地玩緊hide and seek!哈!哈!
10) 南瓜仔/南瓜妹:Playright - 騎馬仔 (排隊時就安排佢地換片同VEE VEE),當玩完馬馬後南瓜仔唔小心整跌南瓜妹,南瓜妹就馬上喊!


↑ 11) 南瓜仔/南瓜妹:吹氣滑梯,條滑梯好短咋,所以南瓜妹都玩得!


↑ 12) 南瓜仔 + 表哥:大型波波池 (南瓜妹瞓左)
13) 南瓜仔 + 表哥:吹氣迷宮 (南瓜妹瞓左)

原本hd想南瓜仔玩下沙、砌磚,但南瓜仔唔肯玩喎!(我見個個bloggers都有無,得南瓜仔無玩!)

咁就玩左4小時,hd 仲安排入去機場睇飛機 ........


目的地:香港國際機場 (航空探知館 +機場展望台)

我地就搭機鐵去機場,呢2位小朋友不知幾高興,好似無搭過車咁! (南瓜妹俾南瓜仔既笑聲嘈醒)!


↑ 去到就快快搵機場展望台睇飛機,上到去已有好多「機友」影相,我地睇左十多架飛機降落。


↑ 再落番去航空探知館影下相!

最後當然係食晚飯啦,南瓜仔一定好肚餓,因為佢成碟通粉食哂,相反南瓜妹就食得好少 (因為今日成日話要食餅,應該食到好飽)!!

返到屋企已經十點半,仲要幫佢地沖涼 + 食奶,攪到十一點半佢地先上床休息!!

8 則留言:

  1. 哇...好好玩,航空探知館我一直都好想去呢~~~
    "十一點半佢地先上床休息" .....咁你累嗎? 不過相信小朋友開心,做父母的再累都覺得值得的 ^^

    回覆刪除
  2. 你行程真係好緊呀,如果我係你,我諗我虛脫左。

    回覆刪除
  3. 做父母的個個都好厲害,為子女開心...自己再辛苦都唔怕!

    回覆刪除
  4. 嘩,勁呀!去完expo再去睇飛機仲要湊兩件!
    我老公怕辛苦,佢一定唔會咁做呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公最唔怕辛苦,但我怕小朋友辛苦

      刪除